سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

سرای من

الا یا ایها السافی ادر کاسا و ناولاها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

وظایف شما در ایام عید نوروز

 

سلام به همه شما دوستای گلم

میدونم که همتون دیگه از شنیدن جمله سال نو مبارک حالتون به هم میخوره ولی سال نو مبارک

امیدوارم تو این سال همه شما به آرزوهاتون برسین گرچه من معتقدم که هیچ کس به آرزوش نمیرسه چون اگه اینطوری باشه که دیگه اسمشو نمیشه گذاشت آرزو درست میگم یا نه؟

خوب حالا چند تا پیام تبریک سال نو رو بخونین و بعدش براتون بگم که اگه رفتین مهمونی چی کار کنین منظورم همین دیدو بازدیدهای عید هست امیدوارم خوشتون بیاد

 

پیام تبریک یک ترک:

همسرم ( اسمتو نمی گم چون ممکنه نامحرم ببینه ) مبارک باشه ( علتشو نمی گم چون ممکنه نامحرم ببین ) باشد که همیشه کنارم باشی ( جاشو نمی گم چون ممکنه نامحرم ببینه ).

همسرت: گضنفر

 

پیام تبریک یک لر :

عزیزوم فاطومه جان ، تنها پیا ( مرد ) ی زندگانی من ، دونی ( می دونی ) که چم ( چقدر ) دوستت دارم هان ؟ نمدانی ( نمی دانی ) باشید ( باشه ) بهرحال مبارکه .

همسرت: جان ممد

 

پیام تبریک یک کرد :

همسرم کاک ( برادر ) جان سفیده ( سپیده ) ، یه دنیو ( یک دنیا ) رازقی با راز عشق برای تو . می بوسم دو چشمتو ، می پوسم ز دست تو . عیدت مبارک بمونه . کاش خوش باشی همیشه .

همسرت : یاشار

 

حالا بریم سراغ عید دیدنیهااااااااااااااااااااااااااااااااا به به

اینجانب مسعود این وظیفه خطیر را بر دوش خود میبینم که قبل از راهی شدن شما، در راستای اطلاع رسانی مطالبی را برای هرچه ماندنی تر شدن خاطره عید دیدنی و خاله بازی به عرضتان برسانم :

  

سعی کنید برای عید دیدنی هفته اول را مد نظر قرار دهید چرا که هنوز آجیل ها گلچین وته جعبه های شیرینی نمایان نشده!وقتی هم درهنگام مراجعت صاحبخانه خواست برای بازدید در هفته دوم با شما قرار بگذارد با ناراحتی و تعجب ساختگی و اظهارغصه و اندوه یاد آوری کنید که برایهفته دوم برنامه مسافرت دارید!

 

از آنجا که میدانم تمام شما انسانهایی بس خجول و کمرو هستید توصیه میکنم در نزدیکترین نقطه که فاصله ی کمی با تنقلات دارد سکنی گزینید!

 

به هنگام رد و بدل کردن عیدی ها اگر به این بهانه که شما دیگر بزرگ شده اید از عیدی دادن به شما خودداری نمودند ابدا به روی خود نیاورید !در عوض آنقدر به فرد عیدی دهنده زل بزنید ونگاهش کنید که عاقبت خود معذب شده و دست به جیب خواهد برد و احتمالا در حالی که لبخندی تصنعی بر لب دارد خواهد گفت :عیدی که کوچیک بزرگ نداره!!!

 

سعی کنید پوست میوه و بقایایی از آجیل را که دیگر قابل خوردن نیست را در پیش دستی بغل دستی خود ریخته وبا خیال راحت و وجدان آسوده به تناول خود ادامه دهید!(البته در اینکار سرعت عمل شما نقش بسزایی دارد!)

 

همیشه یک کیسه پلاستیک همراه خود داشته باشید تا در برابر چشمان بهت زده  و نگاه  ملتمسانه صاحبخانه مقداری هم آجیل و میوه و ...برای راه برگشت داشته باشید تا حوصله تان سر نرود ! 

 

پیشنهادی که در آخر دارم این است که ...اگر در جایی حضور دارید که شمار مهمانان از بیست نفر تجاوز میکند ...موقع خروج نگاهی به کفش ها بیندازید و هرکدام که بیشتر به دلتان نشست را به پا کرده و سریعا محل حادثه را ترک کنید!!!

 

البته راهکارهای بسیاری برای لذت بردن از عید دیدنی ها وجود دارد ... من تنها به روشن کردنجرقه هایی در ذهن شما اکتفا کردم ...فقط کمی خلاقیت لازم است تا ...!

و در ضمن نکته اصلی این است که اگر هنگام روبوسی کردن در جای شلوغی قرار داشتین مواظب قاطی شدن زن و مرد باشین و در عین حال میتوانید از این فرصت نیز به نحو احسن استفاده کنید ....!!!

  حالا دیگه میل خودتونه دیگه ببینم چی کار میکنین